باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

عشق نفرین شده

عشق نفرین شده

                                                                                                              

    در خلوت افسانه ها              تنها نگاه عاشق است

                 دریا دلیل زندگیست

                                           دل آسمان بی قرار

              رویای من تنها تویی

                                             در آرزوها جای توست

                                                               خلوت همیشه یاد توست

             باران صدای پای توست

                                                من هستم و یک باغ سبز

                                                        وقتی که خواب است و شب است

                                               من هستم و یاد تو است

                                                        یادت نمی آید مرا؟

                                     

در کوچه باغ خاطرات اما ترا دارم به یاد

                            شب شد تو کوچیدی ومن

                                              در غربت یک اجتماع

                                                        آلوده عشقت شدم

                                                                     ماندم اسیر انتظار

شالوده عشقم شدی

                    اما خودت ای بی وفا

                                                                                                  

رفتی و من تنها شدم

         گشتم فدای غصه ها

                        اوج نگاهم یاد توست                               در سینه ام اسرار توست

                                              طوفان شدم باران شدم مانند دریاها شدم

               تو رمز یک دوران شدی

                                     در سینه ام طوفان شدی

                                                                                                         

                                                     

                                            

  اما که رفتی بی خبر مثل سرابی گم شدی

                         افسوس بر رویای من

                                  بر حالت غمهای من

              

افسوس بر چشمان من                برخاطرات و یاد من

                                                                                           

                                

 

حالا که رفتی بی وفا      یادت مرا تسخیر کرد           

در باطنم یادت بماند              قلب مرا تهدید کرد

                         نیلوفری بودم به باغ   آنگاه که گفتی تو زعشق

اما کنون مثل گل مرداب و رویا مرده ام

                      رفتی و قلبم را شکست 

                               غربت  غروب و انتظار                 

شب ماند وتنهایی وغم                        تصویر رویای خزان

                        نفرین من دنبال توست

                                       در قلب من فریاد توست

                           آه و فغان و گریه ام  همراه بی پایان توست.

                                                                       

لیلا علی اکبری  زمستان ۱۳۸۶                                              

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید شمس دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام خانم علی اکبری کتابت رو از تهران کتابفروشی دانشگاه خریدم.شما یه دنیا احساسید.من مهندس پتروشیمی ام الان هم ّامدم تعطیلات ای کاش یه زنگ به من میزدید.من قصدم خیر

دکترمجید......... دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:44 ب.ظ

لیلا خانم من دختری به بد جنسی شما ندیدم امید وارم دوستان شما در باشگاه جوان شهامت داشته باشن که پیام منو برات بذارن بخونی.نمی تونم فراموشت کنم ومی خواستم برات زندگی رویایی بسازم اما تو ..............................................................................................................................................

نیما فرجاد دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:48 ب.ظ

این عکس واقعا خود لیلا خانم؟خیلی لعبت

نیما** چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ http://n4u.blogfa.com/

باران صدای پای توست...

من هستم و یک باغ سبز

وقتی که خواب است و شب است

من هستم و یاد تو ...


زیبا بود. سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد