باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران مرا صدا می زند

 

 

 

می خواهم فرار کنم

                       به کجا؟

                                   نمیدانم.................

        شاخه اعتماد خشکیده

                          

                و دیگر هرگز هوس چیدن آنرا نخواهم داشت

             

                 باران میبارد و من پشت این پنجره اسیرم........

            

   می خواهم دیوار را بردارم

                 

                     آسمان را می خواهم؛ آبی را

 

                             و فریاد زدن زیر باران را................

 

             می خواهم دانه های باران بر صورتم ببارند

                

 گوش کن.....باران مرا صدا می زند

 

                       دانه های آب پوستم را تبدار میکند..............

 

  

 

 

     آغوش آبی آسمان سهم من است

                می خواهم ابر باشم بر تن خسته کویر ببارم

                                                    راز این باران چیست؟  

 

 

چه کسی می داند حرمت باران را................

می خواهم فرار کنم

                       به کجا؟

                                   نمیدانم.................

میوه کال دوست داشتن لبهایم را میسوزاند

                         هوس خوردنش را ندارم...........

 

 

 

  

انتظار رنگ باران میگیرد

 

چکمه هایم کجاست؟

       

         باران ..................سلام

    

           می خواهم چترم را ببندم

          

              من با صدای قطرات باران جان میگیرم

   

                   باران ببار............ای همه دوست داشتن

 

  

 

 لیلا پاییز ۱۳۸۸

  

نظرات 10 + ارسال نظر
جودی آبوت چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:16 ق.ظ http://www.sudi-s.blogsky.com

زییییییییییییییییییییییییبا بود !

ُSS427 چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ق.ظ

سلام
مثل همیشه قشنگ بود.

نازی چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ق.ظ

لیلا جان خیلی زیبا بود . مرسی

نازی چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:32 ق.ظ

لیلا جان خیلی زیبا بود. مرسی از شما

بهنیا پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ق.ظ http://behniamis.blogsky.com

وبلاگ جالبی دارید ممنونم که بهم سرزدی

شوان شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ

قربون حس بارونیت
کاش مهربون بودی
کاش دستات مال من بود
کاش میتونستی عشقمو درک کنی

بابایی یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام.
باز امشب دوباره منم در گوشه ی تنهایی خود
بلبل عشق می خواند خاطرات سفر دور دستم را ...
آی مطرب عشق تویی ؟ باز امشب میهمان فراموش خانه ی ذهنم شده ای ؟!!...
آری امشب ابر بهار منم باران منم گریه منم عشق.........
نه دیگر عشق نیستم
با دلم گریه کن خون ببار
داد و بیداد از این روزگار
آفرین چترت رو ببند و با صدای بارون جان بگیر

سم... چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام به این همه احساس پاک..
من سما هستم واستون پیام گذاشتم منظورم اون پست ؛مثل هیچکس بود...
بازم ممنون ازاحساس بارونی و لطیفتون..
شادباشید

همسایه پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام مهربون

میوه کال دوست داشتن لبهایم را میسوزاند...

خیلی قشنگ نوشتی به دلم نشست همسایه ی عزیز
شعرات مثل یک تابلو نقاشی اند تصاویر زیبا و بکری رو خلق کردی
درود به احساس قشنگت...
مواظب خودت باش همیشه سبز ببینمت...

حمید یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام لیلا جان وبت خیلی خوبه منو تحت تاثیر قرار داد نوشته هات واقعا زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد