باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

حالا من مانده ام با خاطره ای از جنس سایه ات....

 

 آی ادمهای ساده دل بیدار شوید 

 

         خورشید آتش گرفته .غروب نزدیک است 

 

                      دریا طوفانیست                    و تنهایی بسیار نزدیک

 

کلاغی روی شاخه مینشیند و جغدی فریاد می زند: 

 

                     قدر با هم بودنتان را ندانستید  

 

چراغ شب در پشت ابر ها محو میشود 

  

                 ومن هنوز به دنبال خوشبختی ام

 

  

 

او خوشبختی اش را در دستهای مهربان عشق تجریه می کند 

 

                و دیگری در چشمهای مردی عاشق 

 

 ومن در انتظار با تو بودن........................ 

 

                            هنوز می سوزم 

 

همه در ها دیوار می شود و کوچه ها بن بست  

 

                       برای من که تنها سفر می کنم 

 

                                         پنجره رنگ بی رنگی میگیرد 

آدمها سایه می شوند 

 

                             همه جا سرد می شود  

 

همه بودنها تمام می شود  

 

                                  اما تو هنوز نیامده ای 

  

  

 

مسافر شوره زار میشوم  

 

مسافری تنها و منتظر 

 

                            و سایه خیالی تو را با خودم حمل میکنم 

 

سایه ای سنگین و سرد 

 

                      و حالا احساس میکنم با تو در کنار دریا قدم میزنم 

 

                                   دستهای مهربانت را حس میکنم 

تو دوباره در قلبم رشد میکنی  

 

                    و زندگی ام دوباره جوانه میزند  

  

 

با آهنگ متین صدایت جان میگیرم 

  

                        چشمهایم روشن میشود 

 

                                  دستهایم گرم میشود    

 

انگار شاخه رزی سرخ در دستهایم می گذاری................

 دوباره جغد فریاد میزند:او سایه است 

 

 

 

 

 همه چیز تمام میشود

انگار سایه بودی .و میروی و قلبم را میبری

و میشنوم که سایه ها فریاد میزنند:

یک سایه قلبش را دزدید 

  

 

 

همه آیینه ها ترک میخورند

و سایه ها دور میشوند

حالا من مانده ام با خاطره ای از جنس سایه ات.........  

 

 

 

 

لیلا آذرماه ۱۳۸۷

نظرات 2 + ارسال نظر
ناشناس شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:40 ق.ظ

ای زیبا عشق زیباست

نیما چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:09 ق.ظ

سایه استعاره است؟میشه از رسیدن هم بنویسید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد