باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

من با تو پرواز می کنم

you raise me up              

   ((من با تو پرواز می کنم))                     

لیلا

نظرات 7 + ارسال نظر
حسرت جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ب.ظ

این موسیقی مورد علاقه کیه که دوسش داری؟میکشمت

هامون یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ب.ظ

این عکس کوچولوییاته؟چه ناز بودی خوردنی

ناشناس دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ق.ظ

لبات از بچگی خوردن داشتن اما حیف خوشکل وقتی بزرگ شد بد اخلاق شد

منصور سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ق.ظ

من عاشق چشماتم.کاش یه ذره دوسم داشتی
اینجا توی غربت لا اقل یه جوابی بده

پوریا چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ق.ظ http://www.pooriya-lovely.blogfa.com/



`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*

من قبلآ لینک بودم نه/؟؟ پیشم بیا خوشال میشم منم لینک کن

پوریا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.pooriya-lovely.blogfa.com

سلام مرسی امدی

امید چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:12 ب.ظ http://es11111.blogfa.com/

با سلام
من سکوت خویش را گم کرده ام/ لا جرم در این هیاهو گم شدم/من که خود افسانه می پرداختم/عاقبت افسانه مردم شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد