باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

میدانم تو می آیی.................

  

مهربانیت را می خواهم ..............

 

          با تو تا اوج خوشبختی سفر میکنم 

 

                          اگر وقتی برای بودنت باشد  

 

                                  ندایی می آید:تو خواهی آمد  

 

                                       و من در انتظار آمدنت خواهم سرود  

 

                                                         ترانه آمدنت را 

 

                        قلبم را در تو جا گذاشته ام   

 

           و خوشبختی ام را در بودنت ............... 

 

                  

 

           تو کجای جاده به من میرسی؟ 

 

                      در کدامین روز ?کدامین ساعت؟  

 

                             ببخش دوست داشتنم را.............. 

  

                                              بهار آهسته آهسته می آید 

 

 تو هم می آیی؟............... 

  

 

سزاوار خوشبختی ام با تو 

 

                            با تو بودن سهم زیادی از زندگیست............. 

 

                                        و با  من بودن تمام غرور تو خواهد بود 

 

                                                   از زلال آبی دریاچه مهربانیم افزون است

                    و از سبزه های بهاری عاشق ترم  

                                 با من ترانه زندگی بخوان تا همیشه 

 

بگذار نسیم برایمان عطر زندگی آورد 

 

           دستهای بهار را لمس کنیم 

 

                                                 با من بمان........عاشق 

 

 بگذار تنهاییم را با تو قسمت کنم 

 

                 و تمام لحظاتت را پر کنم با عشق 

 

 

                                بگذار غربتت را با آواز بودنم آهنگ بخشم .......... 

 

  

 

تو سزاوار با من بودنی............ 

 

              بگذار تا شانه هایت را بالین بدانم برای درد هایم................ 

 

                         جاری باشیم در بودن  

 

                                       میدانم تو می آیی................. 

 

                                 چشمهایم را خواهی دید 

حقیقت بودنم را درک خواهی کرد 

                               آسمان دوباره ستاره میبیند   

                                      

 

                                     

و من دوباره ماه خواهم شد 

 

                             فرشته ای اوج می گیرد 

 

 

                                              افسانه من و تو............... 

 

  

 

کجاست دستهای مهربانت برای بوییدن عشق 

         

                            تو می ایی.................. 

 

                             

                                          

 لیلا

                                          

نظرات 7 + ارسال نظر
آرش شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ب.ظ http://www.setarehbaran.mihanblog.com

آفرین لیلا
واقعا قلم شیرین و زیبایی داری.با ظرافت خاصی از واژه ها در نوشته هات استفاده می کنی.اعتراف می کنم خیلی بهت حسودیم میشه و اگر صد سال هم بشینم و فکر کنم نمی تونم حتی یک خط مثل تو بنویسم.

علی یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:24 ق.ظ

سلام واقعا قشنگ سراییدین.خوشبحال اونی که براش شعر میگین

mahdi سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:55 ق.ظ http://kandukav.blogfa.com

سلام دوست من
مطلب قشنگی بود خسته نباشی
منم اپ کردم منتظرم
شاد باشی

علیرضا ( پیش به سوی موفقیت ) سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.alirezabahramizade.blogfa.com

تو می ایی اری

تو را من چشم در راهم

بسیار ریبا بود

شادیتان روز افزون

مهرزاد و مریم چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:31 ب.ظ

نویسنده جوان من و همسرم لذت می بریم از نوشته های شما.خصوصا استعاره ها.اینجا در غربت گاهی نوشته های شما اشک ما رو در میاره.کاش میشد صاحب این همه ذوقو ببینیم.همسرم حدس می زنن که شما فوق العاده زیبایید.و من هم مطمئنم.پسرم پژ مان مهندس سیستماتیکه ودر bilsaktaroکار میکنه اونم عاشق اشعار شماست.

علی تاجیک جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:06 ب.ظ

نوشته های قشنگی داری
موفق باشی همیشه
http://yaveh-gooyan.blogsky.com/ نیز با نوشته های سحر به روز شد

A.bahrami شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ http://hamraz-delneveshte.persianblog.ir/

تو می آیی مـــــــــــــــــــــــیدانم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد