باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

سکوت غمگین غروب ساحل پر از یاد من است

 

 

 

    

آنگاه که بر روی برگهای زرد پاییزی قدم بر میدارم 

                  

                 احساس میکنم به آرزوهایم نزدیک میشوم... 

                                    

                          شاداب باش قدم بردار خوشبختی نزدیک است 

 

                                        از آسمان از ستاره ها و از زندگی میگذرم  

  

             وقتی باران ببارد از هر آنچه دروغین است شسته میشوم 

 

                      

                                  

 

 

  

 با رنگین کمان زنده خواهم شد 

 

                    آسمان دوباره ستاره میچیند 

 

                                           چشمهایم نور باران میشود 

 

                   من با نور کدام ستاره جان میگیرم؟ 

 

 دریا من را میخواهد 

 

                   از کدام صدف متولد شده ام در کدام دریا؟

 

 

 آغوش خیس دریا مراانتظار میکشد 

 

                    دریایییم این جا چه میکنم؟ 

 

 

 غورباغه ها هزار بار بهتر از آدمهای فریبکارند 

  

             سکوت غمگین غروب ساحل پر از یاد من است

 

                               شرجی دریا بغض دردناک دوری من از اوست

 

 

  

 

 لیلا شهریور۱۳۸۸ 

نظرات 20 + ارسال نظر
معین چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:33 ب.ظ

آدمو تحت تاثیر شعرت قرار میدی خانوم
اما کجاست این حس؟
تو مثل سنگی
چرا عشقو جدی نمیگیری
این همه غرور
متاسفم

شهر یار چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:46 ب.ظ

زیبای مهربان کاش نیمه گم شده من باشی
شعرات ..................از ریشه داغونم کرد
چرا این همه با حال مینویسی
تو که جواب سلامم نمیدی چه جوری اهل دریایی؟
هزار بار خواستم شعراتو نخونم و اینجا نیام اما مگه اون چشمات میذارن آسوده بخوابم
توی عالم واقعی جرات ندارم بگم دوستت دارم میترسم ازت
هی با خودم میگم:بگذر- اما باز یه جایی پشت چراغ قرمز میبینمت ..خانوم خدای ما هم بزرکه این همه سنگین روی زمین گام بر میداری که چی؟

دیدار پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ق.ظ

ممنونم لیلای ناز

سهیلا پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ب.ظ

منم اگه مثل شما خوشکل بودم جذاب بودم و بچه مایه دار حتما طبع شاعرانم گل میکرد.دیگه چی میخوای که خدا بت نداده باشه؟من حسود نیستم اما تو خیلی شانس داری
کاش بمیری

همسایه پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام مهربون....
تمیدونم چرا از نگاه مردم شهر میترسم
غورباغه ها هزار بار بهتر از آدمهای فریبکارند
مواظب خودت باش بانو خداکنه همیشه شاد و سلامت ببینمت..

متین جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ب.ظ

این دخترای حسود چشم دیدنتو ندارن خانم نویسنده
من شما رو از وقتی خبرنگار روزنامه عربی یودین میشناسم این همه مهربونی شما و قلب ساده و بی آلایش شما کجا و این دخترای حسود کجا............
شما مغروری اما به داشته هات
مهربان ناراحت نباش آدمها وقتی پیشرفت میکنن دشمناشون زیاد میشن

شادی جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:37 ب.ظ

لیلای نازم سلام

نفس جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:59 ب.ظ

لیلیییییییییییییییییییییییی
کارگردان کوچولو خوبی؟
تو هنوز ایرانی؟باید اونجا رو ترک کنی حیفته دوسی

سمین شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ب.ظ

دختر خانم کجایی
فیلمتو از tvدیدم حرف نداشت
لیلی صداتم قشنگه

عاشق یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 ب.ظ

عشق به تو یعنی دوست داشتن کسی که نمی فهمتت
دریایی خانم بارانی دل

اکرم دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ق.ظ http://akram-k.blogfa.com

سلام وبلاگ زیبایی داری ولی اهنگش خیلی غمگینه خیلی

تک و تنها سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ب.ظ http://takotanha-dez.blogfa.com/

وب قشنگی داری
آدم دوست داره همه مطالباشو بخونه
به ما هم یه سر بزن
تک وتنها

یاسر یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ق.ظ http://refighe-roze-tanhai.blogfa.com/

پیشمون بیا
_____________@__@@_____@
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
______________@_____من اپم در ضمن لینکتون کردم

امیر شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ب.ظ http://amirkaraj.33ir.com

سلام..اینجا نتونم کجا اخه ..بیابان ...کوه..دشت ...دریا

من ندارم سر یاس
با امیدی که مرا حوصله داد
باد بگذار بپیچد با شب
بید بگذار برقصد با باد...

امیر سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 ب.ظ http://amirkaraj.33ir.com

سلام..ممنون ...زیبا بود....فقط قسمت زمستان و اسفندشو
بیشتر باید میکردی...وینک

قتی آمدی از بس درختان نگاهشان را به خورشید گره زده بودند دستهاشان میدرخشید.
وقتی آمدی نفسهایت هم گام همان بادهایی شد که درخت وجودم را بی بهانه لرزاند.
وقتی آمدی خنده هایت عبور ابرهای آبی آسمان را خاکستری کرد...
و تو...
عاشق همان بی رنگ بودن ماه بودی، که در عمق چشمان سیاه آسمان پشت ابرها می گذاشتی اش
و تمام خواب های معصومانه مرا بی مهتاب میپروراندی...
وقتی آمدی پاییز بود...
روزی شبیه امروز...
برگ بود و حضور پر رنگ خورشید و خش خش گام های تو...
تو همان تعبیر خواب های خاکستری ام بود در آن شب برای آمدنت دیده بودم.
همان شب که آسمان تمام ستارگانش را به حراج گذاشته بود تا شاید بتواند برق چشمانت را از من بپوشاند تا اینچنین اسیرم نکنی، اما...
حالا نه تو هستی که شبم روشن باشد و نه ستاره ای برای آسمان مانده است.
وقتی آمدی پاییز بود...
روزی شبیه امروز...
امروز هم پاییز است...

امیر چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:21 ب.ظ http://amirkaraj.33ir.com

سلام...ممنون درست نمیدونم کدام رو گذاشتم فقط میدانم در مورد پاییز بود

فکر کنم مریم مسیحا بود

ای کاش مطلبو تایید میکردی ببینم کدومشه

ماهان چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:39 ب.ظ

اگه با من ازدواج می کردی الان توی اون خراب شده شعر غمگین نمیگفتی همسر من بودی.اما انقدر فکرتون راجع به من عجیب بود که قلبمو شکوندین.اکتبر میام ایران.امیدوارم ازدواج نکرده باشین.بازم سعیمو میکنم.هنوز چشماتون یادم نرفته.مادرم خیلی دوست داره.بذار وقتی بارون می باره دستات توی دستای من باشه.بی رحم.نمی دونی وقتی اون بالام همش به پروازم اولین پروازم با تو فک میکنم.لیلا ازدواج با تو آرزومه بفهم

[ بدون نام ] شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ب.ظ

گوهر شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ب.ظ

عزیزم شعرات زیباست ولی کمی شادتر بنویس

گل آفرین دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ب.ظ

لیلای عزیزم مثل همیشه زیبا مینویسی آخه تو به حدی مهربان و نجیبی که مطمئنم خدا همه خوبیها رو نثارت میکنه . گل قشنگم امیدوارم شاد باشی دوستت دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد