باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

تولد من

تولد  من.....

             به دنیا میام برای زیستن.... برای زیستن..... وباز هم برای زیستن

                     زندگی را دوست دارم ....خدایی را که منو خلق کرد دوست دارم

          وبنده های که خدا خلقشون کرد تا به هم عشق بورزیم...دوست دارم 

     امروز ۱۵ تیر ماه روز تولد من است

 خدایا متشکرم که به من فرصت  میدهی تا باشم

                                        

نظرات 4 + ارسال نظر
اشکان سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ق.ظ

سلام تولدت مبارک عزیزم

دنی شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ق.ظ

تولدت مبارک

احسان دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ق.ظ

تولد خوشکلا مبارک

پوریا دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.pooriya-lovely.blogfa.com

سلام چه جالب من ۸.۴.۸۷ تولم بود .
تولد تولد تولدت مبارک به به
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد