باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

you raise me up

you raise me up              

   ((من با تو پرواز می کنم))              تو مرا بالا میبری

 

غمهایت را با من قسمت کن

و می دانم که شادیهایت را با دیگری...........

     بگذار با ترانه یادت

         آواز زندگی بر خانه ام جاری شود                                           

اینجا نفس کشیدن سخت می شود

اگر تو نباشی

کاش می دانستی که نسیم هر لحظه بوی ترا

                                برایم هدیه می آورد

غروب غمناکی حاکم است

      کاش اولین طلوع من باشی

                         اینجا برای من آخر راه است

شروع من باش

 با یادت پرواز میکنم تا دوردستها

از دیوارها میگذرم و اقیانوس ها را در می نوردم

    تا به تو برسم

می خواهم با تو پرواز کنم

آنسوی افق برای ما آزادیست و عدالت

اما وقتی نباشی غربت است

تلخی نبودنت شیرینی یادت رابرایم زهر آلود می کند

چه شیرین است و چه کشنده

میبینی چه عاشقانه در حسرت با تو بودن میسوزم؟

تنهایی خود رابه تو هدیه میکنم

تا سنگینی بار عشقم را لمس کنی

چه کسی میداند حقیقت عشق را؟

در پناه سایه ها پنهان میشوم

تمام هستی ام را به انتظار میسپارم

من به روزنه امید چشم دوخته ام

با خاطره سبز تو زنده میشوم

لحظه هایم با یادت میکذرند

وبا سرود سبزت به بستر میروم

                                        ((you raise me up........... ))

واین ترانه برایم مویسقی زندگیست                   

لیلا خرداد۸۷

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فرزاد فرزین چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ق.ظ

دخترای ایران باید به وجود شما افتخار کنند
you raise me up
موسیقی مورد علاقه من هم هست.
میبینی چه عاشقانه در حسرت با تو بودن میسوزم؟ خیلی خیلی شعرت زیباست
شما آینده ادبیات را با کلمات زبیا تضمین میکنید.

آشنای تو چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ب.ظ

هامون چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام خانم من این موسیقی رو نمیشناسم کار کیه؟سلندیون؟منتالبلا////؟
می خوام بدونم موسیقی شما چیه گوش بدم؟

امید چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ب.ظ http://es11111.blogfa.com/

مگذار مرا در این هیاهو بانو...

تنها و غریب و سر به زانو، بانو...

ای کاش ضمانت دلم را بکنی...

تکرار قشنگ بچه آهو، بانو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد