باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

وای اگر باران ببارد و تو نباشی

پنجره رو به پاییز باز شده                                                   

                برگها میخندند 

                    رنگ ها میرقصند 

      غصه ها میمیرند 

                شعر جوانه میزند 

                           سرما پشت در است 

          آی بیدار شوید           پاییز آمده   

 

 moradiboys.blogfa.com

 

 

انتظار هم می آید 

         دویاره باران می بارد

            برگهای رنگین با ترانه باران میرقصند

مروارید مروارید از برگها میچکد

         و شبنم شبنم عشق بر گونه هایم مینشیند با باران  

و من دوباره بی قرار می شوم 

دوباره فصل زرد وسرخ  

      دوباره آسمان خیس  

         دوباره فصل انتظار   

دوباره جستجوی من 

         دوباره چشمهای تو  

قرار ما زیر باران 

                       انتهای جاده عشق 

                               وای اگر باران ببارد و تو نباشی  

 

وای اگر باران ببارد و تو نباشی 

         دوباره باران  

                   دوباره عشق 

                              و خشخش صدای برگهای زرد 

                                       زیر پای عابران خسته دل    

 رومانتیک 

 

 

 صدای خشم آسمان  

                   صدای رعد  

                           صدای حس عاشقی 

                                   و من دوباره مثل عشق پر از غرور می شوم 

صدا بزن صدا مرا  

                  بخوان به نام عاشقی  

                            

Image and video hosting by TinyPic

لیلا  مهر 1387                                                                                           leila200_a@yahoo.com

نظرات 4 + ارسال نظر
کامران پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ق.ظ http://www.fun.blogsky.com

سلام دوست عزیز
من یه ووبلاگ دارم که موضوعش جالبه و بازدید کنندگانش هم بالاست ولی چون کمتر جایی لینک شده رتبه اش پایینه !!!
برو و وبلاگ من رو ببین و اگر خواستی اون رو به نام (((سرگرمی))) لینک کن و به من خبر بده تا وبلاگ تو رو لینک کنم !

سامین سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ب.ظ http://kowsare110.blogfa.com

سلام شاهکار جدیدت از اون دوتای دیگه با هنرمندانه تره

از باران جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ http://mardebarooni.blogfa.com

خیلی قشنگ بود.

از باران جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ http://mardebarooni.blogfa.com

راستی یک انتقاد:
یه کم قالب وبلاگت به هم ریخته س درستش کنی بهتره
...
و اینکه لطف کنی لینک وبلاگمو به اسم "دیوانه ی باران" نه "باران" اصلاح کنی ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد