باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

زیر بارون عاشقانه دنبال عشقم میگردم...................

  

 

 من در پاییز...........

 

پر پاییز نگاهم من مثل شبها میمونم 

 

              دشت چشمام پر خاره 

 

                             سرد دستام بی بهانه.......... 

 

این همه برگای زردو آخه کی برام آورده................ 

 

                 زیر بارون مثل عاشق آخه کی میخواد بخونه؟  

 

 

    

من مثل یه برگ زردم 

 

      توی پاییزم میگردم 

 

               روز که میشه شعر میخونم 

 

                 شبها زیر ماه میگردم............... 

 

 

 

به خدا من برگ زردم  

 

        با غمو محنت میگردم  

 

          زیر بارون عاشقانه دنبال عشقم میگردم................... 

 

                    تو مثل بهار میمونی  

 

                            مثل سبزه شاد شادی 

 

                                  کاش میشد برام از فصلت 

 

گلهای زیبا بیاری.......................... 

 

   

 

خوش به حالت مهربونی 

 

        قدر سبزیتو میدونی 

 

            کاش میشد توی بهارت  

 

                          شعرای منو بخونی................ 

 

             

                  

  

 

 

 تو که از من خیلی دوری 

 

          تو نگاه من میمونی 

 

                 تو شبای بی ستاره  

 

                      تو به یاد من میمونی.............. 

 

                    

لیلا پاییز ۱۳۸۸

من مثل هیچکس نیستم.

 

 

 

 من مثل هیچ کس نیستم...........  

 

    وقتی باران می بارد عاشق میشوم 

 

                          با پاییز میرقصم 

 

                                             با تابستان آتش میگیرم

و با بهار میشکفم

 

    

       گوش کن............... 

  

     صدای خش خش گامهای من است که دنیا را میلرزاند 

 

                         نگاه کن .............. 

 

                چشمان من است که خورشید را روشن میکند  

 

                     نگاه من است که آسمان را آبی میکند 

 

           

   

 

وقتی آمدم تابستان بود 

 

                   گریه هایم در باد پیچید 

  

                           و نفس هایم شاخه ها را لرزاند 

 

        قلبم خورشید را روشن کرد............ 

 

چشمانم آسمان را لمس کرد 

 

 برق چشمانم رعدی شد و آسمان را لرزاند....

 

  

 

 

ابرهای آبی خاکستری شدند و  

 

                                  باران بارید............... 

   نم نم باران صورتم را خیس کرد 

     

 

                              صدای موسیقی باران در برگها پیچید.............. 

 

      ومن عاشق شدم....

 

  

  

آن شب ستاره ها می رقصیدند. 

  

                  مهتاب بر من میتابید 

 

  نسیم آهسته نوازشم می داد 

 

                      و دنیای کوچکم آبی بود

 

 

  

 

دریا آرام و من هم آغوش فرشته ای مهربان بودم 

  

                                          ((مادر)) 

 

آنروز که آمدم تابستان بود 

 

                   خورشید بود.سرخ بود و سبز............ 

 

و روزی که خواهم رفت پاییز است  

 

                      روزی شبیه امروز..........................

 

   

 

     زرد است .سرد است و باز هم بارانیست......... 

 

                    وقتی چشمانم را میبندم  

 

                                 باز هم ابرهای خاکستری می آیند 

 

              و باران میبارد............. 

 

    برق چشمانم خاموش میشود 

 

                         و رگباری آسمان را میلرزاند......... 

 

 

  

  

               و من برای همیشه به خواب میروم 

 

                         ستاره ام خاموش میشود 

 

                        خورشید یخ میبندد.......... 

     

     دیگر هیچکس رنگین کمان را نخواهد دید 

 

                        روزی که خواهم رفت پاییز است  

 

                                روزی شبیه امروز.......... 

 

میبینی........... 

 

                       من مثل هیچکس نیستم. 

 

 

                                                     لیلا پاییز 1388