باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

کجای زمینی عشق من؟

کجای زمینی عشق من؟

من در جاده تنهایی گم شده ام

                                       در سکوتی پر از آزردگی رها        

                                                 در دریایی از اشک بی خبری غرق

در کهکشانی از ستاره های خاموش آویزان

               و در آتش عشق تو می سوزم آهسته

فریادی خاموش در درونم میمیرد     لبهایم تشنه گفتن کلامی شاد

  و گوشهایم از شنیدن کلامی محبت آمیز نا امید

             چشمهایم به جاده دوخته شده             جاده ای بی انتها 

   که شاید به ساحلی دور ختم میشود

روحم از تنهایی یخ بسته                 وجسمم گرمای وجودت را می خواهد

اما کجاست  تویی که دستهایم را بگیری؟            بیا تا در دامان دشتها رها شویم با هم

کدامین ستاره برای زنده بودن من چشمک می زند؟

           ترانه با هم بودنمان در کدامین سیاره می پیچد؟

                      در کدامین لحظه با تو خواهم بود؟

کجاست دستهای گرمت ؟                    کجای زمینی عشق من؟

می خواهم با تو باشم                 از سمت عشق آمدی وبه شهر فراموشی رفتی؟

آغوش با طراوت مرگ و گرمی خاک گور مرا می خوانند

ومن در انتظار رویش دوباره دستهای توام

و تلفظ کلامی مهر آمیز از لبانت

آنقدر در این انتظار غرقم که خاموشیه ستاره زندگیم را نفهمیدم

 وتمام نبودنت را درک نکردم

کجای زمینی عشق من؟

لیلا مرداد۱۳۸۷

نظرات 4 + ارسال نظر
پویا روحی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:04 ب.ظ http://delsoookhte.blogfa.com

" بهترین باشید "
" 20 توصیه بسیار مهم برای موفقیت مالی "
اینها عناوین جدیدترین مقالات سایت هستند . شما که تو خبرنامه عضو نمی شوید و حتی مشترک RSS ما هم نمی شوید ما هم برای اینکه خواننده های خوب رو همچنان داشته باشیم مجبوریم هر بار براتون کامنت بگذاریم .
شما می دونید خواندن RSS با یک فید خوان چه مزایایی داره ؟
در ضمن اگه تمایل داشتید تو یکی از پست هاتون این مقاله ها را به دیگران هم معرفی کنید و لینک اش را بگذارید تا دیگر دوستان هم استفاده کنند .
می دونید که معرفی مقالات مفیدی که برای اولین بار در اینترنت منتشر می شود در وبلاگ شما باعث افزایش رنکینگ وبلاگ شما در گوگل می شود .
آدرسهای مقالات :
http://delsoookhte.blogfa.com/post-179.aspx
http://delsoookhte.blogfa.com/post-180.aspx

اح...... یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:45 ب.ظ

دوستت دارم به اندازه دنیا

یوسف نیا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ق.ظ http://www.mehvar.com

سلام
همانطور که اطلاع دارید برای افزایش بیننده سایت یا وبلاگمان،موتورهای جستجو خیلی مهم هستند. و یکی از روشهای فوق العاده مهم و از همه جالبتر رایگان افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
سایت محور مشتاق تبادل لینک با شماست.
به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
فروشگاه اینترنتی
حراجی اینترنتی
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم.

akardeon سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام لیلا جان . روح لطیف و تبع والای تو بی مثاله . هر واقعه ای تو رو شکوفاتر میکنه . اما من نمیتونم از این همه احساسی که در وجود توئه اثری از تنفری ببینم . اما تو گفتی که از من متنفری ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد