باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

سحر !زمستان چه نا جوانمردانه با نبودنت آغاز شد

 

دوست عزیزم سحر در صبح شب یلدا در اثر سانحه تصادف مثل فرشته ها پر کشید. 

  

 

سحر عزیزم زمستان چه نا جوانمردانه با نبودنت آغاز شد 

 

               در سحری رویایی  با عشق متولد شدی  

 

سحر بیدار شو      

                    Sahar...az pishemoon raft....Khodaya...yekbare Dge...ye aziz par keshiiid 

کسی رفته است که مثل هیچ کس نیست 

 

                            سحری سبزتر از بهار 

 

و حالا سحر مسافر شد                  سحر نبودنت زخمی میشود بر قلبمان 

 

سحر میدانم دوباره با باران می ایی.. 

 

 عروسکم سحر..............        شبی که پر کشیدی  سحر نداشت 

 

          مرگ عاشقانه ات را میفهمم   

   

سحر تو با نبودن زنده شدی...... 

 

Montazerat mimanam,Bia... 

 

مثل سحری کوتاه و مهربان آمدی........... 

 

 حالا من میمانم با خاطره هایت....... 

 

                        یادت می آید  هر شب تا پاسی گذشته  

 

در دنیای هم غرق میشدیم در اینترنت؟ 

 

باور نمیکنم رفتنت را                         سحر میبینی

 

زمستان چه ناجوانمردانه با نبودنت آغاز شد  

 

                  بی تو باران را نمی خواهم  

      

                                        فرشته ام تو حالا در بهشتی...................

 

 

دوستت لیلا دی ماه ۱۳۸۷   

           

 

نظرات 21 + ارسال نظر
ali پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:14 ب.ظ

salam,elahi bemiram baray sahar.hamishe mehrabun bud,koda beyamorzash.behet tasliat migam.sahar mesle khodetun nevisande va shaer va khabar negar bud.unam shoma ro dust dasht khanume akbari.man iran nistam az ghole man be ostad rumitaskiat begin

پیام جهانگیری جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:30 ق.ظ http://rouznamak.blogfa.com

ثانیه ها چه سرد و سنگین و در سکوت از پس آن سحر سیاه می گذرند ...

و تو همچنان نیستی ...

آن سحری که آمد تا سحر نازنین همۀ ما را از حسادت اش با خود ببرد ...

و چه ساده همۀ ما این ثانیه های سخت را تنها نظاره می کنیم ...

نظاره می کنیم، دوستانت، من، ما، خدا ... خدا؟؟؟! راستی گفتم خدا .... خیلی وقت است که با او دیگر وداع کرده ام، دیگر او را نمی شناسم، اصلاً نمی دانم چطور شد که نامش دوباره بر قلم ام جاری شد ... شاید بخاطر اینکه دوستان ات مدام اسمش را می آوردند و ازش گله داشتند. اما من از او گله ای ندارم، برایش تره هم خرد نمی کنم چه خواسته از او گله کنم، مگر چه کاره است؟ فکر کرده کیست؟ او هم همین کنار ما ایستاده بود وقتی رفتی و رفتن ات را تماشا می کرد ...

سحر، سحر، سحر ...

داشتی می آمدی تا بلندترین شب سیاه سال را بدرقه کنی. داشتی می آمدی تا یلدای مان را سحری از جنس دیگر ببخشی، سحری از جنس پاکی و زلالی و صداقت، همان هایی که خودت می گفتی دوستشان داری ...

اما آن سحر سیاه جمعه 29 آذرماه، یلدای مان را بی سحر کرد ...

حالا تو دیگر نیستی، تازه شدی مثل ما که هرگز نبودیم.

حالا دیگر آن قلم زیبایت، ای روزنامه نگار ِ روزهای تنهایی ... دیگر نیست ...

قلم ات دیگر نیست تا دردهایمان را فریادی هنرمندانه کند ....

تو نیستی که ببینی پدرت، "سیروس رومی" که پدر روزنامه نگاری فارس است با خبر رفتنت، به خوابی عمیق فرو رفته تا درد رفتنت را که قادر نیست با قلم اش به تصویر کشد، احساسی از جنس دیگر کند ...



و تو همچنان نیستی ...

و اما چه ساده همۀ ما این ثانیه های سخت را تنها نظاره می کنیم ...



سه شنبه سوم دی ماهِ سرد و ساکت و غمگرفته،

پیام جهانگیری

شیراز

arash جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ق.ظ

khosh be hale sahar ke duste khobi mesle shoma dashte,yani age ye ruz manam bemiram kesi baram sher mige

امید شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ق.ظ

وای خانم اکبری . مرحوم سحر چقدر به شما شباهت داره .یک لحظه قلبم ایستاد

سیاوش کاویان شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ب.ظ http://mby.blogfa.com

درود بر شما و شاد باد روان دوستتان.
گاهی که مینوشتم در بین نظرات خوانندگان ویلاگم نام سحر رومی را میدیدم که نظری داده بود و این اسم برایم کم کم آشنا و آشنا تر شد اما هرگز باور نداشتم بعد از مرگش تصویر اورا ببینم.آشنائی من با آن زنده یاد فقط در همین حد بود و از فقدانش بسیار متاثر شدم. به خانواده داغدارش و به شما دوست یکدل و یک زبانش و به همه دوستانش تسلیت میگویم
به گیتی عمر جاویدان نماند
زمانه هر چه داده پس ستاند.
از شما هم ممنونم که به وبلاگ من سر زدید چقدر خوب بود که نوشته هایتان را به فارسی مینوشتید. امیدوارم اگر مرا لایق دانستید و باز هم سر افرازم کردید یادداشتهایتان را با حروف فارسی ببینم.
شاد باشید.

آرش یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.setarehbaran.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
فکر کنم شما سر مزار سحر رفتی
من تهران هستم می تونم ازت خواهش کنم آدرس دقیقی از محل دفن سحر به من بدی.
ممنونت میشم

علیرضا (‌ پیش به سوی موفقیت ) یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.alirezabahramizade.blogfa.com

نمی دونم چی باید بگم
توی وبلاگ خودش هم که رفتم هر کاری کردم نتونستم چیزی بنویسم
من که اونقدا هم نمیشناختمش فقط مطالبش رو تو گروه خونده بودم
دوباره برای نزدیکانش از جمله شما ارزوی صبر دارم
اما واقعا خوش به حالش
کسی که بعد از رفتنش اینقدر ادم رو به تکاپو انداخته حتما انسان بزرگی بوده
راستی لطفا اگه خبر جدیدی از حال پدرش اقای رومی داشتین عاجزانه تقاضا دارم من رو هم بی خبر نزارین
بی نهایت سپاسگزارم از حضور سبزتون توی وبم
همین

سیاوش کاویان یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ب.ظ http://mby.blogfa.com

از حضور مجدد تان ممنونم.
مطمئنا همه ما برای شادی روح سحر دعا میکنیم.
افسوس که چرخ زمان را عقب گردی نیست.
شاد باشید و ممنون از فارسی نوشتنتان.

مجید>خدمات وبلاگ نویسان دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 ق.ظ http://bahar-20.com

سلام
شما از منوی سمت راست وارد قسمت قالب های بلاگ اسکای شوید
قالب موردن نظرتون رو انتخاب کنید و روی دریافت کد همون قالب کلیک کنید
بعد صفحه ای برای شما باز میشه
کدهایی که در اون قسمت وجود داره کپی کنید ( دقت کنید کدی جا نمونه )
بعد به قسمت مدیریت وبلاگتون بیایید
و به بخش ویرایش قالب بروید
هرچی کد در طبقه بالای قسمت ویرایش قالب هست پاک کنید
کد هایی که قبلا کپی کرده بودید را اونجا قرار دهید
به طبقه پایین کدها کاری نداشته باشید
مربوط به بخش نظرات میشه
ثبت و باز سازی را بزنید
قالبتون عوض میشه
بهاربیست

erfan دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:54 ب.ظ

leila khanum man vaghean dargozashte sahare azizo behet tasliat migam.to behtarin dusteto az dast dadi manam yek hafte pish behtarin dustamo az dast dadam esmesh mehrdad bud.man baray shadie ruhe duste to doa mikonam to ham baray duste man.man pezeshkam ama hanuz ham marge digaran baram sakhte.doa kon

رضا دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام..
از نوشته شما در مورد سحر احساس عجیبی بهم دست داد.. به ویژه توصیف اون بید مجنون...
تا حالا بارها اونجا رفتم ولی به این بید مجنون دقت نکرده بودم...
چند تا شعر واسه رفتن سحر گفتم.. خودش که نیست واسه دوستاش می نویسم..
------------------------------------------------------
در تشویش خاطرات...
در انتهای زمانهای باقیمانده...
اندیشه ای محزون به جستجوی احساسی گمشده می آید..
آوای فصل سرد از روزنه های دیوار..
تپش های آخرین قلبی را به نظاره نشسته است..
امشب از میهمانی تلخ حیات بیرون می روی..
در فصل جودانگیُ نوای ابدیت به صدا در می آید..
فانوس پرفروغ سرنوشت نورافشانی می کند..
دلم امشب گرفته است..
اینجا زمان چه وزنی دارد..
واژه های امید دنیا را بدرود گفته اند..
و پوچی است که زندگی را هجا می کند..
-----------------------------------------------------------------


راستی اگه براتون امکان دارهُ یک برنامه شب شعر واسه سحر برگزار کنید.. از هزار تا مجلسُ بیشتر ثواب داره

علیرضا ( پیش یه سوی موفقیت ) سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ب.ظ http://www.alirezabahramizade.blogfa.com

سلام
ممنونم که من رو هم در جریان حال اقای رومی قرار دادین
امیدوارم خداوند نعمت زیبای صبر رو به خونه اقای رومی و همه دوست داران دخترش سرازیر کنه
پایدار باشید

همسایه سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.hamsayehh.blogfa.com

وقتی از نگات سقوط کردم
چه غریبانه دستام به زیر پاهات ریخت

همسایه عزیز
تسلیت میگم پرواز سحر عزیز و امیدوارم صبور باشی مهربون..
چاره ای نیست این بازی زمونه س دیگه..
من این همسایه سفر کرده رو از بعد فوتش شناختم و با خوندن احساسش گویی سالهاست میشناسمش...ولی در آخرین پستم مطالبی از ایشون نوشتم...روحش شاد....

همسایه چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ق.ظ http://hamsayehh.blogfa.com

سلام همسایه عزیز خانم علی اکبری..
اومدم تشکر کنم از نگاه مهربونتون به وبلاگ همسایه..و نادیده و ناشناخته عجیب عزادار شدم نمیدونم چرا..شاید بخاطر احساس و مطالب و اشعار ایشون هست به هر صورت من امشب به حرم امام رضا میرم و دعا میکنم که روح پاک و قلب مهربونش آروم بگیره میرم و دعا میکنم که استاد سیروس رومی هر چه سریعتر خوب بشن دعا میکنم که تحمل مصیبت این همسایه مهربون واسه همسرشون علی آقا تاجیک و مادر محترمشون و خواهران عزیزش و دوستان نازنینش خصوصا شما بزرگوار سهل و آسون بشه و شما هم ختنم علی اکبری اگر ساکن شیراز هستین قول بدین وقتی سر مزارش رفتین شمعی از طرف همسایه واسه اون همسایه مهاجر روشن کنین..امیدوارم همیشه سلامت و صبور باشین...
ضمنا اشعارتون و خوندم و از واژه ها و تعابیر بکر و نویی که در اشعارتون دیدم لذت بردم.....
راستی باافتخار وبلاگ پربار و ارزشمند شما رو لینک کردم شما هم اگر خواستین منو به اسم همسایه لینک کنین...خوشحال میشم بازم ببینمتون..

akardeon چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ق.ظ

عزیز نازنینم . گر چه میدانم غم از دست دادن دوست غمی بس بزرگ است و یاد و خاطراتش هرگز فراموش نشدنی. اما این را نیز هرگز از یاد مبر که حیات ابدی برای انسانهای پاک و شریف بس شیرین و دوست داشتنی است . تسلیت مرا از صمیم قلب پذیرا باش

احسان شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:48 ب.ظ http://lakposht.blogsky.com

سلام خدای سحر بیامرزدش تنها مرگ است که دروغ نمی گوید

مهدی جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ب.ظ http://7arthemati.mihanblob

سلام دوست عزیز
تسلیت میگم
امیدوارم دفعه بعد که میام به وبلاگت سر بزنم پر باشه از عشق و شادی / خبر عروسی و موفقیت رفقات رو بخونیم
پایدار باشی

شیرین چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ق.ظ http://tanhaeehayam.blosky.com

من خیلی خستم دلم برا سحر تنگ شده
شما می تونید پروازو بهم یاد بدید
می خوام بپرم و بهش برسم ...
خواهش می کنم

شیرین پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ب.ظ http://tanhaeehayam.blosky.com

وای تو رو خدا یکی ادرس محل دفن سحرو به من بده دارم دیوونه می شم از هر کس می ژرسم نمی دونه

سها شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ق.ظ

در آستانه ی اولین سالگرد سحر عزیز برایش شادی روح آرزومندم.
وقتی می رفتی
برف میبارید
هنوز هم برف میبارد
با رد پایت چه کنم؟


یادش گرامی باد

az baran... یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.mardebarooni.blogfa.com

va man eshgh ra ba khate khun neveshtam..........zende bashi aziz
az baran...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد