باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

حقیقت بزرگ عشق

 

 

حقیقت بزرگ عشق 

 

 روزهایی گرم با حقیقتی سوزان 

 

 ثانیه هایی که میگذرند بی نام و نشان 

 

کوچه هایی خلوت  و صدای افتادن برگی در آب 

 

صدای خاموشی در ازدحام بی خبری ما آدمها  

 

کجاست دستهایی برای مهرورزی 

 

مبهوت کدام نقطه روشن .کدام روزنه امیدی لیلا؟

روزگار بی رنگین کمان میگذرد

حکایت مهربانی شعر میشود

  

 

روزهایی که میگذرند و ساعت هایی که میماند 

 

ومی دانم که من آن ساعت ها را پر می کنم  

 

من زندگی را می فهمم  

 

 به بهار و  شکوفه ها  می اندیشم 

 

به باران و رنگین کمان 

 

کجاست رنگین کمان زندگی من 

 

انتظار چه زیبا می گذرد  

 

 

 باران.بهار .دوست داشتن و رویاهایی که می آیند

چه رویایی شیرینی ......

ساحل بالشی بود

و دریا رو اندازی و آغوشی برای من که از جنس آسمان بودم 

ترانه زندگی در وجودم زنده می شود 

 

من با نسیم زنده میشوم 

 

نگاه کن نفس میکشم 

 

روزنه زندگی ام روشن میشود  

 

 

 

 

حقیقت عشق جان میگیرذ 

 

زیرا زندگی مرا دارد 

  

لیلا

سلام به زندگی

 

 مدتی بود که غمگین بودم و افسرده .توی شب بیدار بودم و روزا میخوابیدم حس تنهایی رهام نمی کرد.شبا در سکوت با خاطره های سیاه و سفید تنها بودم و روزا انگار عروسک کوکی............یادم رفته بود که من لیاقت بهترین ها رو دارم.داشته هامو فراموش کرده بودم.قلب مهربونم غبار گرفته بود.عروسکام شاهدن .من به دنبال پروانه خوشبختی بودم اما اسیر شده بودم .اسیر تنهایی.چشمام بی رنگ شده بودن و زیباییمو فراموش کرده بودم..تا اینکه.........سحر با صدای اذانی از خواب بیدار شدم  و به زندگی سلام گفتم .حالا سکوت برام مرگبار نبود.شعرم رنگ سبز زندگی گرفت.می خوام شاد باشم .لیلایی از جنس آبی بیکران.

سلام به زندگی  

 

                سلام به طبیعت                    سلام به شکوفه ها  

سلام به خودم......................            می خوام با خودم آشتی کنم. 

 

         منو ببخش فراموشت کرده بودم 

 

                     قلب مهربونم  سلام 

 

تو تنها ترین یاور منی .همدم منی تو بهترین دوستی.............. 

 

 

 

سلام اتاق کوچیک و دنج من................ 

 

             عروسکای من....... 

 

                    میخوام غبارتونو پاک کنم ........ 

 

                                می خوام زندگی کنم 

 

می خوام شاد باشم.. 

 

                         مامان و بابا سلام ..................... 

 

زندگی منو ببخش لبخند رو فراموش کرده بودم 

 

                 می خوام لبخند بزنم .......... 

 

 

 

دوباره بارون میباره 

 

             به به بوی دریا می آد                دریا.ساحل .ماسه................. 

 

سفر  سیب         انار          ..........................  

 

چی از دوست داشتن بالاتر؟          من خودمو دوست دارم 

 

       من تنها نیستم .......قلبم با منه 

    

چه سکوت دلپذیری       کی گفته سکوت مرگباره؟       من نگفتم.............. 

 

من عاشق سکوتم 

 

چرا غمگین باشم؟ 

                   من زیبام .............. اینو آیینه میگه    

   

  

 

مهربونم   ............مادربزرگم میگه 

  

           مغرورم به همه داشته هام........................... 

 

               خدایا ممنونم...................برای همه چیز  

 

 

 لیلا.۲۰ تیر