باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

شمع میشوم اما نمیسوزانم هرگز پروانه ای را

Iran Eshgh Group! 

در سکوت و تنهایی میسوزم همچون شمع  

   می خواهم شمع باشم برای بودن 

     میخواهم نور داشته باشم  

           میخواهم باشم 

                   نوری که هرگز خاموش نخواهد شد 

                              شمع میشوم صبور و مهربان 

                                    که نور بخشی باشم برای دیگران 

                   میسوزم در سکوت و تنهایی  

                   و هدیه میکنم نور و گرما را به محفل گرم عاشقان 

شمع میشوم اما نمیسوزانم هرگز پروانه ای را 

Iran Eshgh Group! 

لیلا شهریور ۱۳۸۷

خداحافظ برای همیشه

 

 

از امتداد ابرهای  باران زا گذشتی          افق های ذهنم را در نوردیدی  

        

 

و یک روز از جاده های خیس و بارانی آمدی              گرمای وجودت را حس کردم 

 

 

    

 یک شاخه گل به من هدیه کردی و با کلامت جان بخشیدی مرا 

 

با آهنگ عشق آمدی و به من سلام گفتی   

 

با حس باران آمدی  

 

دروازه های قلبم را به سوی عشق باز نمودی  

 

و همه پنجره ها رو به دریا باز شد با تو 

آن کلام گرم کجا واین کلام زخمی کجا 

 

امروز  آهنگ رفتن داری با من ؟

 

در جاده محو می شوی                ستاره ای که در آسمان عشق خاموش میشود  

 

و پنجره ای میماند که در بهت مهتاب یخ بسته با من  

 

دیگر اما کدام دریا کدام عشق؟  

 

خداحافظ برای همیشه  

 

                                         

 

لیلا شهریور    ۱۳۸۷

leila200_a@yahoo.com