باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

زیر بارون عاشقانه دنبال عشقم میگردم...................

  

 

 من در پاییز...........

 

پر پاییز نگاهم من مثل شبها میمونم 

 

              دشت چشمام پر خاره 

 

                             سرد دستام بی بهانه.......... 

 

این همه برگای زردو آخه کی برام آورده................ 

 

                 زیر بارون مثل عاشق آخه کی میخواد بخونه؟  

 

 

    

من مثل یه برگ زردم 

 

      توی پاییزم میگردم 

 

               روز که میشه شعر میخونم 

 

                 شبها زیر ماه میگردم............... 

 

 

 

به خدا من برگ زردم  

 

        با غمو محنت میگردم  

 

          زیر بارون عاشقانه دنبال عشقم میگردم................... 

 

                    تو مثل بهار میمونی  

 

                            مثل سبزه شاد شادی 

 

                                  کاش میشد برام از فصلت 

 

گلهای زیبا بیاری.......................... 

 

   

 

خوش به حالت مهربونی 

 

        قدر سبزیتو میدونی 

 

            کاش میشد توی بهارت  

 

                          شعرای منو بخونی................ 

 

             

                  

  

 

 

 تو که از من خیلی دوری 

 

          تو نگاه من میمونی 

 

                 تو شبای بی ستاره  

 

                      تو به یاد من میمونی.............. 

 

                    

لیلا پاییز ۱۳۸۸

نظرات 11 + ارسال نظر
معین پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:07 ب.ظ

به اندازه پاییز عاشقم.من هم زیر بارون نگران تو هستم
شما منو ندیدی .من خیس از بارانم

امید جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ب.ظ http://es11111.blogfa.com/

تو بارون که رفتی... تو بارون که رفتی شبم زیر ورو شد. یه بغض شکسته رفیق گلوم شد. تو بارون که رفتی دل باغچه پژمرد. تمام وجودم توی آینه خط خورد ...
سلام من امید 27 ساله از تهران هستم /در زیر بارون همه چی قاطی می شه آدمها دنبال سایبان می گردند که بارون خیسشون نکنه پس شما چرا زیر بارون دنبال عشقتون می گردی اگه مثل من عینک زده باشی زیر بارون کسی را نمی تونی بشناسی یا ببینی. نمی دانم شاید حرف سهراب درست باشه که می گه: چترها را باید بست زیر باران باید رفت ولی کمتر کسی این کار را می کنه. ممنونم از پیامت موفق و پیروز باشی

ُSS427 شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ق.ظ

سلام
خیلی قشنگ بود.

ساحر شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ق.ظ

لعنت به چشمای زیبات
حالم از این همه غرورت یه هم میخوره
شعرات بوی ریا میدن
دوستت ندارم

شوان شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام پاییزی مهربونم
شعرت بارانیم کرد

امید دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:49 ب.ظ http://es11111.blogfa.com/

سلام
مگه شما ادم مغروری هستی که لعنتتت می کنندُ آدمی که شعر می گه هیچ وقت غرور بر نمی داره مگه سهراب غرور داشت مگه شهریار غرور داشتُ هیچ کس از آدمای با غرور خوشش نمی یاد همه چی سادش خوبهُ زندگی سادهُ دوست سادهُ لباس سادهُ منم دنبال یه دوست ساده میگردم و با احساس لطیف شاعرانه اگه دوست داشتم مشخصاتم را بی هیچ کم و کاست ودروغی برات می فرستم موفق باشی

امید دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:07 ب.ظ http://es11111.blogfa.com/

آرزوی من اینست که دو روز طولانی
در کنار تو باشم فارغ از پشیمانی

آرزوی من اینست که تو مثله یک سایه
سرپناه من باشی لحظه تر گریه

آرزوی من اینست مثله لیلی و مجنون
پیروی کنیم ازعشق این جنون بی قانون

معین سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:54 ق.ظ

یه روز پاییزی
خودخواهیتو جبران میکنم
همه ازدواج میکنن
میخوای همین جوری تنها بمونی؟

mamal سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:51 ب.ظ

kheyli ziba bod be zibaiye khodat rasti ke maniye eshgh ra ashegh midanad

سلطان آرش چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ق.ظ http://eye4u.blogsky.com/

فکر میکردیم فقط ما سلاطین به پاییز علاقه مندیم
ولی انگار مردمان دیگر از ما پیشی گرفته اند
عکس های زیبا به همراه نوشته های جذابت ما را بر این داشت که تشکری مخصوص از برایت بنویسیم

صابر یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:45 ب.ظ http://lovliving.blogfa.com/

سلام
آنگاه که غرور کسی را له می کنی،

آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی،

آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی،

آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری ،

آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی،

آنگاه که خدا را می بینی و بنده ی خدا را نادیده می گیری ،

می خواهم بدانم، دستانت را بسوی کدام آسمان دراز می کنی تا برای

خوشبختی خودت دعا کنی؟؟؟ .

بسوی کدام قبله نماز می گزاری که دیگران نگزارده اند؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد