باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران مرا صدا می زند

 

 

 

می خواهم فرار کنم

                       به کجا؟

                                   نمیدانم.................

        شاخه اعتماد خشکیده

                          

                و دیگر هرگز هوس چیدن آنرا نخواهم داشت

             

                 باران میبارد و من پشت این پنجره اسیرم........

            

   می خواهم دیوار را بردارم

                 

                     آسمان را می خواهم؛ آبی را

 

                             و فریاد زدن زیر باران را................

 

             می خواهم دانه های باران بر صورتم ببارند

                

 گوش کن.....باران مرا صدا می زند

 

                       دانه های آب پوستم را تبدار میکند..............

 

  

 

 

     آغوش آبی آسمان سهم من است

                می خواهم ابر باشم بر تن خسته کویر ببارم

                                                    راز این باران چیست؟  

 

 

چه کسی می داند حرمت باران را................

می خواهم فرار کنم

                       به کجا؟

                                   نمیدانم.................

میوه کال دوست داشتن لبهایم را میسوزاند

                         هوس خوردنش را ندارم...........

 

 

 

  

انتظار رنگ باران میگیرد

 

چکمه هایم کجاست؟

       

         باران ..................سلام

    

           می خواهم چترم را ببندم

          

              من با صدای قطرات باران جان میگیرم

   

                   باران ببار............ای همه دوست داشتن

 

  

 

 لیلا پاییز ۱۳۸۸