باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

مهر من

مهر من

زیبا تر از من .تو. رویی ندیدی          

     خوشبو تر از من گلی نچیدی

               ای غافل از عشق بی انتهایم

                          مهربان تر ز من مهربانی ندیدی

         آسمان گر چه شهریست از ستاره

                                        روشنایی تر از من چراغی ندیدی

                         در سراشیبی جلگه های شبی سرد

               جز آواز زخمی من کلامی شنیدی؟

                     

چه من خسته از بی تو بودن شکستم

                    بگو با من از من پیامی شنیدی؟

                              تو هم مثل من از سکوت غم آلود

                                        فرو رفته ای آفتابی ندیدی

                                                بیا با طراوت کنیم لحظه ها را

                                                     من آرام جانت شوم .جان بگیری

لیلا تیر ۱۳۸۷

نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ق.ظ http://khise-khis.blogsky.com

سلام لیلا جون

من خیلی تازه واردم ولی از اینکه با وبلاگ پر محتوائی مثل اینجا آشنا شدم خوشحالم.
به دیدنم بیا.

هیچکس دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ق.ظ http://samagonahkar.blogfa.com

سلام!
اگه تو هم یه گناهکاری به ما یه سر بزن .........
شرمنده زیاد نمی تونم به وبلاگت بیاد.........
خداحافظت



[بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد