باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

من مثل هیچکس نیستم.

 

 

 

 من مثل هیچ کس نیستم...........  

 

    وقتی باران می بارد عاشق میشوم 

 

                          با پاییز میرقصم 

 

                                             با تابستان آتش میگیرم

و با بهار میشکفم

 

    

       گوش کن............... 

  

     صدای خش خش گامهای من است که دنیا را میلرزاند 

 

                         نگاه کن .............. 

 

                چشمان من است که خورشید را روشن میکند  

 

                     نگاه من است که آسمان را آبی میکند 

 

           

   

 

وقتی آمدم تابستان بود 

 

                   گریه هایم در باد پیچید 

  

                           و نفس هایم شاخه ها را لرزاند 

 

        قلبم خورشید را روشن کرد............ 

 

چشمانم آسمان را لمس کرد 

 

 برق چشمانم رعدی شد و آسمان را لرزاند....

 

  

 

 

ابرهای آبی خاکستری شدند و  

 

                                  باران بارید............... 

   نم نم باران صورتم را خیس کرد 

     

 

                              صدای موسیقی باران در برگها پیچید.............. 

 

      ومن عاشق شدم....

 

  

  

آن شب ستاره ها می رقصیدند. 

  

                  مهتاب بر من میتابید 

 

  نسیم آهسته نوازشم می داد 

 

                      و دنیای کوچکم آبی بود

 

 

  

 

دریا آرام و من هم آغوش فرشته ای مهربان بودم 

  

                                          ((مادر)) 

 

آنروز که آمدم تابستان بود 

 

                   خورشید بود.سرخ بود و سبز............ 

 

و روزی که خواهم رفت پاییز است  

 

                      روزی شبیه امروز..........................

 

   

 

     زرد است .سرد است و باز هم بارانیست......... 

 

                    وقتی چشمانم را میبندم  

 

                                 باز هم ابرهای خاکستری می آیند 

 

              و باران میبارد............. 

 

    برق چشمانم خاموش میشود 

 

                         و رگباری آسمان را میلرزاند......... 

 

 

  

  

               و من برای همیشه به خواب میروم 

 

                         ستاره ام خاموش میشود 

 

                        خورشید یخ میبندد.......... 

     

     دیگر هیچکس رنگین کمان را نخواهد دید 

 

                        روزی که خواهم رفت پاییز است  

 

                                روزی شبیه امروز.......... 

 

میبینی........... 

 

                       من مثل هیچکس نیستم. 

 

 

                                                     لیلا پاییز 1388

نظرات 19 + ارسال نظر
شهریار پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:51 ب.ظ

عاشق بارونین خانوم؟ خوشبحال بارون.کاش منم یه قطره بارون بودم و جرات میکردم روی صورت شما ببارم.
خیلی شعر زیبایی گفتین

امیر پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:43 ب.ظ http://amirkaraj.33ir.com



من داربست گوشه این باغ بی گلم
ای نو دمیده تاک
ای نازنین نهال
بر بازوان من بنه آن ساقهای ترد
آن میوه های کال
در پنجه های بسته ی تو این درنگ چیست ؟
گاه درنگ نیست
پیش آی و باز شو
بر دست من بایست
بر دوش من بمان
همبسته با شکسته دل پرنیاز شو
در گردنم بپیچ
برپیکرم بتاب
پر کن به جام سبز ، می از خون آفتاب
از سیاوش کسرایی

samin پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:21 ب.ظ

mikhay khodamo bekosham barat?
khejalat bekesh mage khodaai?in shero bara chi gofti?ina ke minevice sherke/bichare mahan ke ........................

میترا پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ب.ظ http://iceheart3.blogspot.com/


سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری حالا که آنلاینیم چرا کسب درآمد نکنیم؟
بدون حتی یک ریال سرمایه گذاری فقط از حضورتان در اینترنت کسب در آمد کنید حتی اگه وقتی براش نذاری هر ماه حداقل $20 می گیری

علی پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

خداییش زیبا بود
ادامه بده به چیزی که اعتقاد داری

معین جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ق.ظ

مهربون چرا مرگ؟تو باید باشی

یه دوست جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ق.ظ

بهت حسودیم میشه
تو مگه غصه هم داری؟این همه کشته مرده کم نیست؟ادا در نیار مرفه بی غم.

ماهان جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ب.ظ

زیبا ........................................
زیبا هم مینویسیییییییییییییییییییییییییییی
بارانی

shoaan جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:16 ب.ظ

paaiz o ghashang tarsim kardi kash man bemiram va margeto nabinam.elahi bemiram baray dele kochiket.lili nazgol shad bash to ro khoda

سعید جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ب.ظ

انتظار میکشم تا جواب مثبت بگیرم
پاییز و همه عمر را

محمد شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ق.ظ

khoob bood ,vali ritmesh dar tavalod va daar akhar dar hangame maarg yeki bood. hessetoon dar har do lahze yek joor bood va yeknavakht.

فرزین شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ب.ظ

دیوانم کردین با شعراتون.کجای ان دنیایی دختر؟

معین یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:11 ب.ظ

چه قدر دشمن داری تو
فدات بشم که سر پوز همه میزنی
عاشق اون اخمتم

بابایی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام. شعرت رو خوندم و محظوظ از حس مثل همیشه سرشار از انرژیت شدم. تصاویر بدیعی داشت. اما ای کاش به آخر شعر نمی رسیدم :
ما در بهار عمریم در باغ سبز امید
با من بخوان سرودی با نغمه ی دف و عود :
آرام بردی از دل ای نازنین دل آرام
بر گف چه حان گذارم تا گیرم از لبت کام
میدونی عیب ما آدما همیشه اینه که دوست داریم زندگی رو با مرگ بسنجیم. حافظ میگه :
نفس برآمد و کام از تو بر نمی آید
فغان که بخت من از خواب در نمی آید
ولی من معتقدم بر خیال تصور همه حافظ به مقصود رسیده بود.
بگذریم اما در کل عالی بود. فففففففففففففففففففففوق العاده بود!!! امیدوارم همواره قلبت روشنی بخش خورشید و برق چشمانت شکافنده ی آسمان ها باشه.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ق.ظ http://hamid1976.blogsky.com

سلام لیلای عزیزم . اینکه قبول کنیم که هیچکس مثل دیگری نیست ، خودش کشف بزرگ و جهان بینی منحصر به فردیه . اما چرا از مرگ میگی . تو که سرشار از حس بودنی . تو که دنیایی از انرژی و شور و شوقی . دوست ندارم این حرفا رو دیگه ازت بشنوم .بابایی . میدونم با من قهری اما ...........

ُSS427 سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام
خیلی قشنگ بود
کاش زود تر بارون بیاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!

غریبه ای که دوستت داره سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ب.ظ

دوستت دارم نه به خاطر زیباییت به خاطر خودت نه به خاطر مادیات به خاطر خودت نه به خاطر شرایط فقط به خاطر حست.شعرات.آهنگ صدات.معصومییتت.مهربونیت.بی ریاییت.ایمانت.دوستت دارم چون بارونیی..................
چون مغروری
کاش قدرت و جراتشو داشتم بهتون بگم.اینجا رو که دیدم نامیدم شدم چون معلومه خاطر خواه کم ندارید

همسایه چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام مهربون...

باورش...نه !زیاد مشکل نیست حرفهایی که در گلو ماندند
آسمان تمام دنیا را ابرهای سیاه پوشاندند

آسمان بودنت بدیهی بود،قبله یعنی نگاه غمگینت
و چه احمق شدند دستانی که تو را به قبله خواباندند

چشمهایی فقط تو را میدید که شبیه فرشتگاه بودی
و تو را مثل تکه ای خورشید بین دستان ماه پیچاندند

مثل یک قطره نور سُر می خورد بدنت روی خاطراتی که
آدمک های ظاهرا غمگین دورتادور خانه چرخاندند

گورکن با تمام سنگ دلی اش،خاک ریخت روی خاطره هام
و تمام وجود ماهت را خاک های سیاه پوشاندند

تو نبودی که قصه میگفتی؟من نبودم که گریه می کردم؟
حس یک شعر تازه بودی که عده ای آیه آیه می خواندند

نه کسی گریه می کند بی تو،نه کسی داد میزند که نرو
باورش هم زیاد مشکل نیست حرفهایی که بر دلم ماندند


هیچکس شبیه تو نیست مهربون...
شعرتو خوندم درست شبیه خودت
زیبا
و
غمگین

mamal شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ب.ظ

khanome ali akbari daran yawash yawash daram negranet misham kheyli na omid shodi ghablan injori nabodi be har hal piroz bashi schatz ich ver misse dich

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد