باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

من با خودم آشتی میکنم

Image and video hosting by TinyPic  

بانوی کوچک قلب مهربانم سلام  

 چشمهایم دیگر سویی ندارند  

تشنه گفتنم .تشنه فریادم  

در سکوت سوخته ام 

میبینی؟  

                                                               

 

تشنه ام    شروع به چکیدن میکند از لبانم شعر 

و در چشمهایم موج میزند فریادی خاموش 

انگار واژه ها مرا درک می کنند 

قاصدک بی خبر می آید 

در خودم در نا کجا آباد قلبم محبوسم 

انگار غروبم همیشگیست 

به طلوع امیدی نیست                  

                                                                

 

 پاییز در راه است 

میدانستم پاییز پشت در کمین کرده   

بهانه ای برای زنده بودن میخواهم 

خورشید بر روی صورتم میخندد 

او بهانه من میشود                  به انتظار طلوعش میمانم  

صدای موذن را می شنوم  

    سکوتم رنگ عشق میگیرد 

                        سرشار از با تو بودن میشوم 

                در آبی خودم محو میشوم  

باران پاییز را دوست دارم  

                                             

 

 

پاییز که مجرم نیست  

                                      صورتم باران را دوست دارد 

                  چشمهایم آسمان را مبیند و 

قلبم به عشق می اندیشد 

                                           من با خودم آشتی میکنم 

                        

من پاییزی میشوم  

          رنگ ها را درک میکنم 

 می خواهم تولد دوباره ام در پاییز باشد  

بوی غریبی پاییز را حس میکنم  

              

پاییز در من ریشه دارد 

پاییز نم دلتنگی دارد  

                اینجا آخر انتظار نیست 

لا به لای برگهای پاییز رنگ زندگی موج میزند 

من با خودم آشتی میکنم 

 

 

لیلا مهر ۱۳۸۷

نظرات 6 + ارسال نظر
مرادی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ق.ظ http://www.moradiboys.blogfa.com

سلام وبلاگه جالب و زیبایی داری !
راستی دوست داری چند تا فایل تبلیغاتی تو وبلاگت بزاری و به همین سادگی کسب درآمد کنی مگه وبلاگه تو از بعضی وبلاگای دیگه چی کم داره از خیلی هاشون خیلی هم بهتره! تازه بازدید وبلاگتو هم می تونی از این طریق بیشتر و بیشتر کنی البته روز به روز بیشتر میشه و اگه واقعا دوست داری با راحتترین کار پولدار بشی که صددرصد تضمینیه!
بیا وبلاگ من یک لینکه هست ( سمت راست وبلاگ) روش نوشته انتخاب اول وب مسترهای ایرانی . روش کلیک کن اول محتویاتشو ببین بعد هم دیگه کامل اونجا توضیح داده شده. یه سایته ایرانیه میری عضوش می شی بعدش برات چن تا کد تبلیغاتی میدن که باید اونو بزاری تو قسمت تنظیمات وبلاگ"در بخش کدهای اختصاصی" بعدش هر کلیکی که به اون فایلهای تبلیغاتی میشه به صندوقت 60تومان اضافه میشه و در کل به حسابت واریز میشه (که البته حسابت باید سیبای ملی یا سپهر صادرات باشه) . "بهتره قبل از عضویت قوانین و راهنمایی های سایت رو بخونی"
یادت باشه شانس فقط یه بار در خونه آدمو میزنه!!!!!
((در ضمن این سایت کاملا فارسی است))
راستی فراموش کردم بگم دوست داشتی نظرتو در مورد وبلاگم بگو
منتظر خبرتم

akardeon پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام عزیزم . خیلی خوشحالم از این تحولی که در فصل رنگهای اهورایی و ژرفای زیبایی در درونت ایجاد شده . خدا کنه که همیشه با خودت آشتی باشی

محسن پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ق.ظ

بانوی من سلام

مرادی دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ق.ظ http://www.moradiboys.blogfa.com

سلام شما باید اول وارد وبلاگ من شوید بعد یه عکس تبلیغات هست که روش نوشته جشنواره وب مستر های ایرانی روی اون کلیک میکنید وارد یه سایت میششوی که باید ابتدا راهنمای سایت راکامل مطالعه کنید و بهد هم ثبت نام کنید بعد از ثبت نام باید کدهای تبلیغاتی را کپی کنید توی تنظیمات وبلاگ
اگر باز هم سوالی داشتید من در خدمت شما هستم
اگر امکان داره بیشتر با هم آشنا بشیم

مارال دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:09 ق.ظ http://yareghar.blogfa.com

سلام
خیلی تاثیر گذاره خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنی

ترانه پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:00 ب.ظ http://maryam1362.blogfa.com

سلام دوست پاییزی
من عاشق پاییزم و لحظه هارو برای رسیدن به پاییز می شمارم
وبلاگت فوق العاده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد