باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

عاشق تر از همیشه

باران میبارد.  

 

 

 

 

باران می بارد و من بارانی تر از همیشه  

                                            عاشق تر از همیشه 

                                                                           باران می بارد و عاشقانه دانه های باران را لمس میکنم باتو 

آغوشت تمام وجود سردم را گرم میکند  

                 دستهایت را در دستهایم دارم و در کنار تو قدم میزنم   

                                                                                    آهسته...... 

برگهای پاییزی میرقصند  

                           زردو سرخ 

                                            ومن با تو در میان این رقص الوان میدرخشیم. 

                

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد