باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

غریبه تو فروردین را مثل بهمن کردی

   با تو نورانی ام غریبه  

من از عبور یک شب ویک جهان ستاره

                   گذشته تا رسیدم به تو که غرق نوری

میان کوچه باغی که یاد سبز عشق است

                   گذشته تا ببینم تویی که دل صبوری  

 

                                                           Image and video hosting by TinyPic

تو هم ز خود سفر کن بیا به اوج معنا

                      چو نور کهکشان باش تویی که آفتابی

به سینه های پر غم بده تو مهربانی

                        به قلبهای خسته بده جهان صفایی

http://nor.zorpia.com/0/1584/10137718.5a8f53.jpg

غم غروب عشقت همیشه بر دلم است

                                      غریبه آشنایی اگر ز غم جدایـــــــــــی

اگر چه دوری تو همیشه پر غزل بود

                                        دلم همیشه از غم نداشت مهربانی

 لیلا علی اکبری        

leila200_a@yahoo.com



 تمام من

باز هم شب شد

            شب تکرار

                شب خاطره ها

چشم بر پنجره بستم که اگر

 شبی از کوچه گذر کرد         با نگاهش پر از عشق شوم

   باز تکرار شبی سرد

                خاطره میشکفد در فضای خانه

 چه کلامت زخمیست اوج غربت آنجاست که تو آنجا هستی

      پی سیبی رفتی      سیب سرخی از دور

                  وخیال من را به لب رود سپردی

           فکر می کردی آنجا مهربانی دارد

                 سادگی عشق وفا هر چه خواهی دارد؟

 فال گلبرگ زدم  به امیدی که بیایی سحری

ونگاهت را به نگاهم دوزی

             و بگویی که پشیمانی و دیگر هرگز قصد غربت نکنی

و شوی فانوسم که به من نور دهی

 راه غربت دور است      نکند دور شوی

اشک خون می چکد اکنون به جای باران

 که بهار من را مثل پاییز شدی    و تما م من را با خودت دزدیدی

و هم آواز شدی با صدای رفتن     و چه در چشمانت هوس رفتن بود

و نگاهت دیگر برقی ازعشق نداشت

مثل این که رفتن با تو نجوا میکرد   ووداع میکردی با نگاههای زیاد

ومن دور شدم   تا نبینم هرگز     لحظه هجرانت لحظه رفتن را

وتو ای بی احساس         لحظه ای فکر نکردی که مرا

بی حضورت چه کنند؟    ودرونم غم بود مثل آتش تب بود

و چه نمناک شدم گونه هایم رود است

بی حضورت اشکم بارش باران است

وسرودم غمبار                    و تو فروردین را مثل بهمن کردی

                   و تمام من را با خودت دزدیدی 

لیلا