باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

میخواهم پرواز کنم

 

 

 

میخواهم پرواز کنم     

 

                      چه کسی دستم را میگیرد؟ 

   

             

 

میخواهم آسمانی باشم  

 

                 با زمینی ها بیگانه ام 

 

                                 در تفکر سرد زمینی ها یخ زده ام 

 

                                                 کجاست گرمای خورشید مهربانی...... 

 

 فرشته کوچک دعا هایم کجایی....................  

  

 

چه کسی برای پژمرده شدن گلها اشک میریزد؟ 

 

                  کیست که نغمه پرندگان خسته را درک می کند؟....... 

 

                           کجاست دستهایی برای مهر ورزی 

 

چه کسی غمهای شاپرک را میشنود؟....... 

 

  

 

غمهای کودکان گرسنه را  کسی نمیبیند 

 

                             احساس. هوس مرده ای میشود برای زمینیها 

 

                                              وثروت تمام خوشبختی  

  

 

                     گورها رنگ تجمل گرفته اند 

 

                                       آزادی رنگ قفس میگیرد 

 

                  دستهای گرم خورشید خاطره  میشود 

 

زمستان ماندگار آدمها عادت شده 

 

                                     پرواز از یادها رفته است............ 

 

 

میخواهم پرواز کنم     

 

                      چه کسی دستم را میگیرد؟ 

      

 

لیلا اردیبهشت ماه

نظرات 2 + ارسال نظر
.... سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:05 ق.ظ

لیلا.
************************

.... چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ق.ظ

خانم موسسه پژوهشگران جوان
سلام - کجایید - چگونه می توانم عضو موسسه شما شوم.
اگر نمی رسی وبلگ و به روز کنی پسورد به من بده تا خودم به روز کنم .
الهی ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد