باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

میخواهم پایانم را زیباتر کنم..................

   

          پایان را چگونه بنویسم چگونه بخوانم  

 

    در آغاز ابدیتم با ترانه باران میروییدم 

   

             و امروز در کویر خشک تنهایی پایان را تجربه میکنم 

 

   

             کجاست دستهای بارانی ات............ 

 

             آغاز برای من با تو بودن بود 

   

               و پایان از تو گذشتن........  

.

             لبخند سرد سایه ای غمگینم  

 

          خودم کجاست؟  

 

             در سایه ها گم گشته ام..... 

.  

            نمی دانم چرا در این جاده سیاه تنها مانده ام.. 

.. 

             طپش قلبم را حس نمی کنم  

 

             نکند مرده ام و خبر ندارم؟  

 

           لبهایم یخ بسته..  

.... 

              چه خنجر خونینی در دستهایت میبینم  

 

           تو مرا کشته ا ی  

 

           چه بازی تلخی.. 

              چه زیبا دوست داشتنم را جبران میکنی... 

           ... 

           من در سکوت پایان را تجربه میکنم    

 

           در تنهایی با دردی که جای خنجر تو را در قلبم میسوزاند   

 

                 اما همچنان لبخند میزنم   

 

                میخواهم با غرور پایان رابه نظاره بنشینم  

  

                  نسیم سردی از پنجره می وزد  

 

 

              در پایان راهم .بگذار باران ببارد  

 

 

                تا خنجرت را بشوید   

 

                       چه سیاه مینویسم امشب  

 

                بگذار خاموش شوم  

  

                    میخواهم پایانم را زیباتر کنم..................