باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

خوشبختی نزدیک است آن را خواهم یافت

 

 

خوشبختی نزدیک است آن را خواهم یافت 

 

                 و دوباره پنجره ها را باز خواهم کرد 

 

                                  حتی اگر کسی آنسوی پنجره منتظر من نباشد 

 

تنهاییم را با گلها قسمت میکنم 

 

                         زیر باران قدم خواهم زد 

 

                                         چشمهایم را به خورشید نشان خواهم داد 

 

4boijax.gif 

 

ستاره ها را نور خواهم بخشید 

       با ترانه باران میرقصم 

                                        زندگی با من جان میگیرد  

 من در نسیم نفس میکشم  

 

 سفری خواهم داشت تا بلوغ ابرهای باران زا  

   زیر چادر شب مهتاب را ملاقات میکنم 

 آواز سبز مهربانی میخوانم 

در موسیقی شبنم گم میشوم  

من در افق به عشق میرسم 

زندگی میکنم نفس میکشم و فریاد میزنم  

                          خدایا متشکرم...........................  

   

 تنهاییم را دوست دارم 

من در من پیدا میشوم 

 یک شاخه گل برای خودم 

یک سبد سیب برای خودم 

 

یک هدیه برای خودم  

 

میخواهم خودم را دوست داشته باشم  

 

 اینک زمان در دستهای من است 

پس پاییز را ورق میزنم  

 

میخواهم بهار را ببینم 

                        سبز خواهم شد با اولین خنکای بهاری 

 

 

 کودکیم را به یاد می آورم  

و روزهای ناب مهربانی را  

 

خود را در گذشته میابم 

من در من بیدار میشود 

و صدایی در وجودم زمزمه میکند: 

 

                                    لیلا خوشبختی نزدیک است  

  

لیلا