باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

گپی تلفنی با خانم لیلا علی اکبری

                                                                  

                                                             فرهنگی

سلام من ستاره صدر خبرنگار موسسه پژوهشی جوان در وبلاگ نویسندگان هستم.خیلی زیاد نویسنده ها رو دوست میدارم مخصوصا؛ اگه خانم باشن و یه جایی آبروی ما خانمها رو می خرنچند روز پیش به درخواست دبیر انجمنمون  آقای مهرداد بیکلامتصمیم گرفتم با خانم لیلا علی اکبری مصاحبه ای داشته باشم و از نزدیک ایشون را ببینممخصوصا؛ که فهمیدم ایشون نویسده و فیلمساز و خبر نگارن و گفتن که ایشون خیلی جوان هستنراستش خیلی خوشحال شدم چون قرار بود با کسی مصاحبه کنم که از من جوانتره و در فرهنگ نام آوران یکصد سال اخیر ایران نام ایشون ثبت شدهکتاب ایشونو گرفتم و بیشتر راغب شدم از نزدیک ببینمشونداشتم فکر می کردم که از این خانم جوون چی بپرسمکه خبر جالبی شنیدمهمکاران به من گفتن که خانم علی اکبری ساکن شهر شعر و ادب شیراز هستنحالا دیگه دیدن ایشون برای من ساکن تهران تقریبا غیر ممکن  پس تصمیم گرفتم تلفنی با ایشون صحبت کنم و بعد با اجازه خودشون این مصاحبه رو در وبلاک نویسندگان جوان بذارم.شروع کردم به گرفتن شماره مو بایل ایشان۲۰دقیقه پشت خط بودم که بالا خره یکی گوشیو جواب دادگفتم:خانم علی اکبری؟صدای آرومی آهسته جواب داد :ببخشید من توی جلسه هستم و گوشیو قطع کردداشتم از عصبانیت می مردم واما خودمو کنترل کردم و یه بار دیگه شماره رو گرفتم این بار یه نفر زود گوشی رو جواب داد اما این دفعه اصلا اهسته نبودو گفت:خانم عزیز من توی جلسه ام بعدا تماس بگیریدو قطع کرد.خیلی ناراحت شدم آخه بد مو قع مزاحم شده بودم.انروز دیگه جرات نکردم تماس بگیرمفرداش دوباره زنگ زدم واین بار ایشون جواب دادن و وقتی خودمو معرفی کردم ایشون منو کلی تحویل گرفتاولش اصلا زیر بار مصاحبه نمی رفتن  اما قول دادم که سوالام آسون باشهوایشون هم با مهربونی قبول کرد

خانم لیلا علی اکبری تا حالا چند تا فیلم ساختید؟یادم نمی آد دقیق.شاید ۴۰ فیلم

چه نوع فیلمهایی رو میسازید؟غالبا مستند و نما آهنگ

با چه سیستم فیلمسازی؟اکثرا بتاکم.مینی دی وی کم با مو نتاژ کامپیو تری (ادیوس وپریمایر و مایا)

خبر نگاری رو بیشتر دوست دارید یا فیلمسازی؟هر دو تاشون و دوست دارم هر کدوم یه جور جالبن

شما در فیلمها همیشه کار گردانید؟نه من گاهی وقتها فیلمهایی رو که خودم کارگردانی می کنم و خودم تدوین می کنم .نویسندگی و گویندگی و گاهی حتی فیلمبرداری و گریم هم می کنم بعضا کار تدوین رو هم دوست دارم

اولین کتابتون کی چاپ شد؟سال ۱۳۷۵ بود نام کتاب اولم اقیانوس عشق بود

از کی فکر کردی می تونی بنویسی؟از وقتی خیلی کوچیک بودم قدرت تخیل با لایی داشتم

خواننده مورد علاقه شما کیه؟من آقای احسان خواجه امیری رو خیلی دوست دارم.خصوصا ترانه برای آخرین بار................

                                        

با ارزش ترین جمله دنیا چیه؟دوست داشتن

                                       

با کی خیلی راحتی و همه چیزو بهش می گی؟ معلومه با خدا که خیلی دوسش دارم

                            

چرا توی اشعارتون و نوشته هاتون از غم میگید؟ اتفاقا اصلا غمگین نیستن.............شاید..........

                                 

آرزوت چیه؟که آدما هر گز به هم دروغ نگن که احسان داشته باشیم و قدر با هم بودن رو بدونیم که فراموش نکنیم ایمان هدیه خداست.عشق و دوست داشتنو به باد ندیم.از دل نرود هر آنکه از دیده رود.

کجای دنیا رو دوست داری و چرا؟ ایران رو چون وطنم هست 

چون چی؟ ..............................

کلا م آ خر؟ای عشق نه آبی نه سپیدیم هنوز

                                         در شهر امید نا امیدیم هنوز

                دیدی که چه کرد دست شب با من و تو

                                          در باز و به دنبال کلیدیم هنوز

 

                                 

 

                                                       

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
بهنام چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ق.ظ

دوست دارم ۰۹۳۶۴۱۴۸۵۷۸

mamal شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ب.ظ

rozha fekre man in asto hame shab sokhanam ke chera ghafel az ahvale dele khishtanam az koja amadeam amadanam bahre che bod bekoja miravam akhar nanemai vatanam

mamal چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ

behnam to che kholiya ablah

arash ostoraliya سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ب.ظ

salam sedaye payae baran mano ta amaghe royaha bordi ba in sher dele man az zire khako gel biroon amad vaghean afarin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد