باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

بعد از تو

                                         

بی هدف است روز های زندگی ام بعد از تو........

هوا رو به سردی می رود                                زمستان نزدیک است

و زندگی وقلب من چون هوا       رو به سردی می رود

اینجا دشت مه آلود اندوه است             

ویخ زده و افسرده است      اگر تو نباشی

آیا بودن بدون تو بی معنی نیست؟         

  من در لا بلای ابرههای سپید آسمان به دنبال تو می گردم

  آیا می دانی که در وجود غمهایت         

               و در گیرو دار سختی های زندگیت

                      حقیقت زیبای آسمان نیلی رنگ خفته است

و آیا  می دانی که در زمزمه های آبی آب           

                       در برکه نقره ای خیال 

                             تنها تصویر تو را می بینم

تو تنها رویای نیمه شب منی

                               ومن تنهاترین مسافر رویایی چشمان تو

                  

اکنون آمدهام تا دستهایت را

                به پنجه طلایی خورشید دوستی بسپاری

                          و در آبی بیکران غرق شوی

با من.......................

اینک زمان شکفتن و سبز شدن است               با تو.........

  تنها ثروت من عشق    و هدیه من به تو زندگیست

زندگی دوباره......................

                             اگر بروی ......

تمام پنجره ها بسته می شوند

     تمام پنجره هایی که رو به دریای آبی خیال باز می شوند  

               و رو به دشتهای پر از شکوفه.........

تو را در زلال آبی برکه ای یافتم

             آن زمان که تقدیر از زیر پل چوبی خیال عبور می کرد

و عروسان بر که نقره     بر روی موجی از زندگی می رقصیدند   

               

من خودم را با تو در آسمان می دیدم                           

            با بالهای خیالی و طلایی

                     که نور می گرفت از آسمان

                           آن زمان که با تو بودن زندگی بود

                                 و زندگی با تو بودن

           اما بدان که بی هدف است

                    تمام روز های زندگی هم بعد از تو..........

                          

                                

           و من اکنون افسرده ترین

فرشته  آبی 

          دشتهای پر از شکوفه سیبم    

            بی تو..............       

                ((لیلا علی اکبری))

***********************************************************

                           

      یادداشت های من برای تو به زودی در همین وبلاگ

در این یادداشت های روزانه  می خوانیم: نوشته های زمستانی نویسنده

                                                                  آنچه امروز درک می کنم

                                                                  تا سرزمین آزادی

                                             فاصله من از تو

                                                                    رد پای عشق

                                                                    سفر تا بیکران

                                                                    با تو می کویم

                                                       ای سفر کرده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد