باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

لحظه های سبز لیلا

لحظه های سبز                                   

تا تو رفتی بهار مــــــــــــن برفـــــــت 

                                          باغ ســـــــــــــبز انتظار من برفت

خشک شد تمام شاخه های عشق

                                          بی تو عــــطر سبزه زار من برفت

چون ترانـــــــــــه ای که با عبور خود

                                          نغــــمه های پر غبار من برفـــــت

ای تمام   راز  نــــــــــور ماه شــــب

                                          بی تو شـــــعر نو بهار مـــن برفت

دیگر از کـــــــنار مــــــن تو رفته ای

                                           بی تو یار من بهار من برفـــــــــت

لحظه ها همیشه با تو سبز بود

                                           بی تو عشق هم از کنار من برفت

رفتی و فقط دلم به یاد توست

                                           بی تو قلب غمگســــار مــن برفت

رفتی و سکوت ماند و حجم شب

                                           خنده مثل تو ز روزگار مـــن برفــت

((لیلا علی اکبری از کتاب باران صدای پای توست))

                                       

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد