باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

من تنهاترین مسافر رویایی چشمان توام

تنهاترین خیال                              

وقتی که چشم باز است سیمای تو در آن است

اکنون که وقت خواب است رویای تو در آن است

                 روی تو  چون  بهاری  در روزگـــــــــــــار  سرماست

                 قلبم همیشه با توست عاشق همیشه تنهاست

تو مثل کوه برفی قلبت مثال ســــنگ است

اما قسم به ژاله این دل همیشه تنگ است

                   من چون حباب عشقم در بین ابر و دریا

                   ای بی وفای با عشق ای انتهای معنـا

دیگر غبار وحشت بر خاکیان نشسته

این روح سرد دلها چو آیینه شکسته

                     من مثل برگ پاییز از شاخه ام جدایــــم

                     چون شمع نیمه سوزی اززندگی رهایم

دیگر تو مثل سایه تنهاترین خیالــــــی

در خاطرم همیشه تو مثل یک سرابی

                      من بی نشانی از تو چون ماه بی طلوعم

                      ای آفتاب عاشق بی تو چه بـــــــی غرورم

لیلا همیشه قلبش با یاد تو تپیده

ای آبی صداقــت ای انتهای دیده

((لیلا علی اکبری از کتاب باران صدای پای توست))

                             

 

*****************************************

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
امین اله دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ http://aminolla.loxblog.com

سلام وب خوبی داری به منم سر بزن خواستی تبادل لینک کنیم خبرم کن فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد