باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

آه ای سفر کرده چه می توان گفت وقتی قلب من از جنس آیینه است و دستهای سرد تو خالی از عشق

باران صدای پای توست

 باران صدای پای توست

 

دومین مجموعه از آثار شامل اشعار سپید .متون ادبی و گفته های این نویسنده در دومین کتاب وی با نام باران صدای پای توست در حال حاضر مجوز چاپ گرفته و در زیر چاپ می باشد و به زودی تو سط موسسه انتشاراتی نسل پایدار توزیع میگردد.بخشی از رایه های ادبی این مجموعه ارزشمند توسط دکتر اردشیر حقیقت (دکترای ادبیات نمایش) به زبان انگلیسی ترجمه ودر پایان کتاب به چاپ رسیده است.

دکتر دانش علوی ناشر این کتاب هدف خود را از سرمایه گذاری  بر چاپ وانتشار این کتاب روان شیوایی و حس ملموس کلمات وهمزاد پنداری  با کلمات صریح و عام میداند.

لیلا علی اکبری با چنان صراحتی از اسارت از عشق تا نفرت در این وادی می گوید و کلمات را با خود به زنجیر می کشد که نا خوداگاه همه چیز مثل یک رویا و گاه یک فیلم از دیدگانمان می گذرد اشک میریزیم و گاه لذت یک انتظار شیرین را لمس می کنیم و جالب این که این لذت در فیلمهای ساخته شده توسط وی هم دیده می شود

س.علوی منتقد ادبی                    

باران صدای پای توست..........

وقتی باران می بارد صدای پایت را می شنوم و می دانم که قلبت را جا گذاشته ای و می آیی که آن را با خود ببری     

احساس من را کشتی و رفتی به سوی سرنوشت

                          وجدان تو یخ زد ولی قلبم تو را با خون نوشت

 در گیرودار زندگی ماندم اسیر انتظار

                           چشمان تو من را ندید در لحظه های ماندگار

ای کاش روزی مثل رود آهسته جاری می شدی

                           لبریز از بوی گل و عطری بهاری می شدی

ای کاش روزی مثل من غمگین و عاشق می شدی

                        یک لحظه با آهنگ شب غرق شقایق می شدی

ای کاش پاییز دلم با یاد تو می شد بهار

                          عکسم درون قلب تو می شد همیشه ماندگار

چشمان من بارانی و قلب تو دریای نمک

                            وقتی که رفتی روز من شد غرق شبهای فلک

دیگر نشان عاشقی در کوچه ها پیدا نشد

                               دیگر نگاه گرم من دلبسته و شیدا نشد

دیگر کسی نام ترا هرگز به لب نآورده است

                              بعد از عبورت قاصدک پیغام غم آورده است

دنیای آبی دلم با رفتنت آلوده شد

                              شبهای مهتابی من با یاد تو آسوده شد

رفتی و قلبم را شکست غربت.غروب وانتظار

                            شب ماندو تنهایی وغم.دریا همیشه بیقرار

در آرزوهایم تویی.باران صدای پای توست

                      نفرین من دنبال توست.در خواب من ر ویای توست

لیلا همیشه قبله اش در زندگی سوی تو است

                       دنیا سرای عاشقیست.اکسیر من روی تو است

 

                    

       

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد